
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından akademik paylaşımı teşvik etmek ve iletişim alanındaki güncel konuları tartışmak amacıyla düzenlenen Bahar’25 Kolokyumunun üçüncü oturumu, Doç. Dr. Zöhre Akyol’un ‘Gelenekselden Dijitale Değişen Reklam Anlayışı’ başlıklı sunumuyla gerçekleşti.
Fakülte Toplantı Salonu’nda yapılan oturumda, Doç. Dr. Zöhre Akyol, televizyon, radyo ve basılı yayın gibi geleneksel mecraların günümüzdeki rolünü, sosyal medya, dijital platformlar ve yapay zekâ destekli reklamcılıkla birlikte reklamcılığın dönüşümünü katılımcılara aktardı. Sunumun ardından katılımcılar görüş ve önerilerini paylaşarak tartışmaya katkı sundu.
Akademik paylaşımları teşvik eden bir platform olan Bahar’25 Kolokyumu, 3 Haziran’da Dr. Öğr. Üyesi Funda Şehirli’nin nomofobi kavramı üzerinden yapay zekâ ve halkla ilişkiler arasındaki bağı ele alacağı sunumuyla sona erecek.
